Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Сторінка батьків
Правила відвідування закладу дошкільної освіти "Ластівка"

ВАЖЛИВО!!!
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Для прийому дитини до закладу дошкільної освіти необхідно мати:
Усі діти
1. Направлення:
- вул.Гагаріна, б.18 (ІІІ поверх, актова зала);
- щочетверга з 08.00 до 17.00, обідня перерва: 12.00-13.00.
2. Медична довідка, видана відповідно до статті 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», разом з висновком про те, що дитина може відвідувати заклад:
- огляд спеціалістами;
- карта щеплень;
- аналізи (кров, сеча, кал);
- довідка про епідоточення.
3. Папка, де вказано:
- прізвище, ім'я, по батькові дитини;
- дата народження дитини;
- домашня адреса;
- мама: ім'я, по батькові, телефон;
- тато: ім'я, по батькові, телефон;
- всі особи, як можуть забирати дитину із ЗДО: ім'я, по батькові, телефон.
4. Копії:
- свідоцтва про нароження дитини;
- паспорта одного з батьків (перша, друга сторінка, прописка).
5. Довідки (якщо є соцпільги):
- малозабезпечені;
- багатодітна родина;
- діти-інваліди;
- під опікою;
- учасники АТО;
- переселенці із зони АТО.
Діти з інвалідністю
Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого лікарсько- консультативною комісією закладу охорони здоров’я, або копія посвідчення особи, яка одержала державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю»
Діти з особливими освітніми поребами
Висновок інклюзивно - ресурсного центру (далі - ІРЦ) про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Діти, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
Висновок ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Зарахування дітей до ЗДО "Ластівка" здійснюється безпосередньо директором Таран Оленою Рафіківною згідно вищезгаданих документів у дні особистого прийому громадян.
Графік особистого прийому громадян:
вівторок: 15.30 – 18.30
четвер: 8.00 – 11.30
Відрахування дітей із дошкільного закладу (ясла-садка) проводиться в наступних випадках:
- За заявою батьків;
- За медичними показаннями;
- За неодноразові порушення батьками Статуту Установи,
- За несвоєчасну оплату (протягом двох і більше місяців підряд) за утримання дитини.
Порядок справляння плати за утримання дитини:
• Оплата батьками утримання дитини в Установі за поточний місяць здійснюється у вигляді передоплати не пізніше 10 числа попереднього місяця шляхом безготівкових перерахувань.
• Перерахунок оплаченої квитанції у разі хвороби дитини провадиться в наступному місяці.
• Батьки представляють оплачену квитанцію вихователю.
• Пільгова оплата за д / с надається після подачі директору ЗДО підтверджуючих документів на пільгу. Перерахунок здійснюється з моменту подачі документів.
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Ваша дитина відвідує наш заклад.
Переконливо просимо Вас дотримуватися наших основних умов та правил.
1.Приводити і забирати дитину на ділянку або в групу і віддавати безпосередньо вихователю.
1.1 Приводити і забирати з дитячого саду дитини мають право тільки батьки або особи, які їх замінюють (на підставі юридичних документів), а так само повнолітні родичі з письмового дозволу батьків.
1.2. Приводити і забирати дітей особам у нетверезому стані суворо заборонено.
Режим роботи установи зумовлений виконанням вимог щодо охорони життя та здоров'я дітей і збереження майна ЗДО.
2. Відвідування батьками установи здійснюється:
- у дні батьківських зборів;
- у дні вечірок і свят;
- в дні Відкритих дверей;
- у будь-який інший час за дозволом завідуючої і вихователя-методиста (у випадках необхідності відвідати заняття, режимні моменти і т.п.).
3.У разі відсутності дитини в ЗДО з будь-якої причини, необхідно повідомляти вихователя або медпрацівника
4. Для благополучного перебування дитини в установі батьки зобов'язані забезпечити наявність у дитини наступних речей :
- змінні трусики; піжама (в період відключення опалення);
- змінне взуття;
- гребінець пластмасовий.
5. ЗДО не несе відповідальності за втрату речей, в т.ч. колясок ( місць для зберігання колясок в ЗДОне передбачено нормами СЕС). Прохання не годувати дітей вранці і не давати з собою солодощів, жувальних гумок і ін. продуктів, колючих і цінних речей (значки, ланцюжки, сережки, браслети і т.д.). Не надягати дорогі речі в ДНЗ, не приносити дорогих іграшок, книг.
6. Оплата за дитячий сад проводиться в чітко встановлені терміни, здійснюється за харчування за квитанціями в ощадкасу, або банк до 10 числа кожного місяця (другі примірники квитанцій надаються вихователю для звіряння). У разі несвоєчасної оплати дитина буде відрахований з ЗДО.
7. Батьки зобов'язані своєчасно проходити дітям огляд фахівців за призначенням медиків і надавати результати обстеження, а також виконувати всі пропозиції освітян, медиків та адміністрації, спрямовані на дотримання інтересів дитини. У разі рекомендації ПМПК про переведення дитини в інші установи або спеціальні групи, батьки зобов'язуються здійснити перевід у рекомендовані установи.
8.Категорично заборонено приносити в ЗДО будь-які медикаменти, просити педагогів давати їх дитині в період його перебування в дитячому садку.
9. Батьки та особи, які їх замінюють, є повноцінними учасниками педагогічного процесу і мають право брати участь в організації дитячих ранків і розваг, екскурсій для дітей, заходів у масштабах міста
10. В цілях створення комфортних умов перебування дитини в дитячому садку, оформлення предметно-розвивального середовища, збереження майна, приміщень і території ДНЗ, батьки та особи, які їх замінюють, повинні сприяти і вносити посильну допомогу у вирішенні господарських питань.
11. Відповідно до "Положення про дошкільний навчальний заклад" затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 № 305, дитина відраховується з ЗДО :
- на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, яке виключає можливість перебування дитини в ЗДО ;
- у разі невнесення плати за утримання дитини тривалістю більше 2-х тижнів після встановленого строку.
12. ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ робити зауваження педагогам та іншому персоналу ЗДО в робочий час, створювати конфліктні ситуації, провокаційні дії у присутності дітей.
За будь-яких ситуацій , що виникають у Вас переконливо просимо звертатися до
директора ЗДО – Таран Олени Рафіківни
Правила для батьків складено у відповідності з Конституцією України, Законом України "Про освіту", Законом України "Про дошкільну освіту", "Положенням про дошкільний навчальний заклад України", Статуту дошкільного навчального закладу «Ластівка»
Розвивальне читання дошкільнят за методикою Людмили Шелестової.


Дошкільне дитинство – важливий етап у житті людини. І величезна відповідальність за виховання майбутнього покоління, за розвиток повноцінних особистостей лежить не лише на родині, а й на працівниках дитячого садка.
Відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти важливою умовою ефективності дошкільного виховання є єдність виховного процесу з розвитком дитини, що полягає в орієнтації на особистість, на її вікові й індивідуальні особливості.
Мовленнєвий розвиток дитини є одним із важливих чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Рівень розвитку мовлення визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень малюка, його потреб та інтересів, знань, умінь і навичок.
У нашому закладі розпочали впровадження методики розвивального читання Л. Шелестової
Під час навчання дітей дошкільного віку читанню за авторською методикою Л. Шелестової «Розвивальне читання» розвиток малят (інтелектуальний, мовленнєвий, чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо) поєднується із задоволенням їхніх потреб та інтересів, а отже, викликає позитивні емоції. Перед дітьми не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а завдання вихователя – викликати позитивні емоції, радісний настрій, бажання виконувати ігрові вправи та завдання. Діти виконують пізнавальні завдання, використовуючи різні види діяльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікація, співи, танці).
За допомогою навчально-розвивального посібника Л. Шелестової «Вчимося читати» (має гриф «Схвалено Міністерством освіти і науки України») діти легко та із задоволенням навчаються читати. Ігрові вправи зацікавлюють дітей яскравими малюнками, на яких зображені привабливі та кумедні тваринки, метушливі птахи, усміхнені діти та безліч різних кольорових предметів, які захоплюють веселими барвами й казковими сюжетами.
Запропоновані завдання діти виконують природно, невимушено, з цікавістю та бажанням досягти результату. Ігрові ситуації, загадковість сюжету спонукають дитину до дії, уселяють оптимізм, позитивні емоції, упевненість у собі. Вдало підібрані завдання розширюють знання дітей про навколишній світ, розвивають логічне мислення, збагачують активний і пасивний словник малят, розвивають фонематичний слух, мовленнєве дихання, дрібну моторику, пам’ять, увагу. Граючись, діти закріплюють знання про кольори та їх відтінки, предмети побуту, учаться класифікувати предмети, систематизувати й аналізувати, робити прості узагальнення.
Щоб краще ознайомити дітей із буквами та складами, педагоги долучають їх до виготовлення ігрового матеріалу. Діти з радістю вирізають і наклеюють склади на «рибки», «листочки», «мушлі» тощо. У процесі ігор із буквами та складами діти постійно повторюють їх, конструюють слова, вигадують чистомовки на потрібний склад, добирають до слів рими, придумують цікаву історію, яка завершується читанням.
Працюючи за цією методикою, педагоги ставлять за мету викликати в дітей інтерес до читання, використовуючи розвивальні завдання, вправи, ігрові ситуації; ознайомити їх із буквами; навчити читати склади та слова; розширити уявлення про навколишній світ.
Метою навчання читання в дошкільному віці відповідно до авторського задуму Л.Шелестової є не стільки засвоєння певних знань і формування відповідних навичок, скільки розвиток у дітей психологічної готовності до навчання в школі, а саме: уявлень про навколишній світ, допитливості, ініціативності, самостійності, довільності поведінки, творчого самовираження.
У процесі навчання дітей читанню вирішуються такі завдання:
― створення необхідних умов для проведення поглибленої роботи з навчання читання за авторською методикою Л. Шелестової «Розвивальне читання»;
― ознайомлення педагогів із сутністю ігрових дидактичних завдань, вправ, ігрових ситуацій відповідно до посібника «Вчимося читати»;
― розвиток логічного мислення та інтелектуальних здібностей дітей у процесі навчання читання й виконання інтелектуальних завдань, вправ, ігор;
― сприяння об’єднанню дітей у колектив у процесі спільної мовленнєвої діяльності;
― розвиток мовленнєво-творчих здібностей, формування відповідних умінь і навичок злитого читання;
― удосконалення артикуляції звуків та автоматизація їх вимови у складах, словах, фразах;
― розвиток фонематичного слуху та фонематичних процесів під час виконання ігрових завдань у процесі корекційної роботи з дітьми в логопедичних групах.
Принципами навчання читання за навчально-розвивальним посібником Л.Шелестової є:
― відхід від жорстко регламентованого навчання за шкільним типом – фронтальних занять, вербальних методів передачі знань і формування відповідних навичок тощо;
― використання інноваційних різноманітних, специфічних для цього віку, видів діяльності (малювання, ліплення, аплікація, конструювання, співання тощо);
― поєднання змісту діяльності на заняттях із буденним життям дитини;
― активізація мислення та уяви дитини, її пошукової діяльності;
― забезпечення рухової активності дітей під час занять;
― використання різноманітних ігрових прийомів та іграшок;
― створення для дитини ситуацій емоційної привабливості пізнавальної діяльності;
― створення умов для вільного спілкування дітей один з одним та з вихователем у процесі пізнавальної діяльності;
― заохочення та поважне ставлення до пізнавальної ініціативи дитини – її запитань, розмірковувань, суджень;
― забезпечення кожній дитині комфортного самопочуття на занятті, створення для неї ситуації успіху.
Щодо методів навчання, то вони базуються на специфічних для дошкільнят видах діяльності та формах мислення. Тобто, результатом навчання основам грамоти є не лише сформовані навички читання, але й загальний розвиток дітей: розширення уявлень про навколишній світ, розвиток словникового запасу, логічного мислення, сприйняття, уваги, уяви, дрібної моторики тощо.
Ефективність щеплень. Детельніше...
Тест " Які ви батьки" Тест Детальніше...
Візуал, аудіал, кінестетик — хто вони? Детальніше...
Для чого потрібен дитячий садочок? Детальніше...
Профілактика травматизму під час літнього оздоровлення дітей.Детальніше...
Запобігаємо отруєнням Детальніше
Кiлькiсть переглядiв: 1544